Szkolenie z grywalizacji

Grywalizacja w obsłudze klienta – jak wygląda?

Gamifikacja bazuje na wykorzystaniu modułów gier i technik ich konstruowania w ujęciu niezwiązanym z samą rozgrywką. Grywalizacja ma na celu zaangażowanie ludzi, pobudzanie do działania, motywowanie do edukacji oraz rozwiązywanie konfliktowych sytuacji. Warto wiedzieć, w jaki sposób gamifikację można wykorzystywać w obsłudze klienta.

Grywalizacja sprzedaży „Lotostory”

Firma Lotos wykazuje działania, które realnie wpływają na polepszenie sytuacji finansowej instytucji sportowych i kulturalnych. Celem przedsięwzięć jest wykreowanie marki, wzbudzającej pozytywne emocje u grupy docelowej. Przedsiębiorstwo podjęło współpracę z firmą, specjalizującą się w tworzeniu efektywnych narzędzi grywalizacji. Efektem działań było stworzenie funkcjonalnej aplikacji Lotostory, opierającej się na trzech dyscyplinach sportowych sponsorowanych przez producenta paliw. Oprogramowanie zintegrowano również z modułem lojalnościowym Navigator, dającym benefity użytkownikom, tankującym i realizującym zakupy na stajach Lotos. W efekcie w aplikacji zarejestrowało się 16000 osób. 93% z nich wykazywało dużą aktywność. Zrealizowano również ponad 35 tysięcy operacji sprzedażowych. Szczegółowe informacje na temat przedsięwzięcia dostępne są na stronie internetowej https://www.gamfi.com/.

Projekt DSK Bank

Narzędzia grywalizacji wdrożone przez firmę pomogły pracownikom usprawnić komunikacje z klientami i zdefiniować najważniejsze potrzeby konsumentów. Specjalistów z działu infolinii nagradzano za osiągnięcie wysokiego współczynnika odebranych rozmów w ramach call center. Przyznawane premie nie zawsze wiązały się z wynagrodzeniem finansowym. Pracownicy za dobrze wykonane zadanie otrzymywali bowiem kawę, herbatę lub inny drobny upominek. Nierzadko przysługiwał im również dodatkowy dzień wolny pracy.

Grywalizacja stanowi efektywne rozwiązanie, mogące korzystnie wpłynąć na polepszenie wielu działań przedsiębiorstwa. Warto zaczerpnąć informacje na temat gamifikacji w obsłudze klienta, przeglądając artykuły umieszczone na blogu Gamfi.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close