Słodycze reklamowe to dobry pomysł na promocję firmy

Słodycze reklamowe oryginalnym pomysłem na promocję

Słodycze reklamowe to oryginalny i bardzo smaczny pomysł na przyciągnięcie uwagi klientów lub potencjalnych klientów. Rozłożenie ich na stoisku na targach czy innych masowych imprezach na pewno przyciągnie wielu sympatyków słodkości. Wykorzystanie powierzchni opakowania krówek czy karmelków, by nadrukować na nich logo firmy, to pomysł na niestandardowe wypromowanie nowego produktu lub kluczowej usługi.

Słodycze reklamowe i ich rodzaje

Słodyczy reklamowych jest ogromny wybór. Jeden z ich producentów – slodkie.com – słodycze reklamowe – posiada w swoim asortymencie m.in. pastylki miętowe i owocowe z logo, lentilki z nadrukiem, żelki z logo, gumy do żucia z logo, cukierki w puszkach. lizaki, ciastka i czekoladki reklamowe, a także kawę i herbatę. Na opakowaniu każdego z nich można nadrukować dowolny wzór – np. logotyp firmy czy nazwę nowego produktu wchodzącego na rynek. Słodycze reklamowe występują w szerokiej ofercie smaków – niektóre są wegańskie. Wiele z nich ma naturalne składy, bez sztucznych aromatów i barwników. Także opakowania mogą być ekologiczne i wykonane z biodegradowalnej folii.

Słodycze reklamowe – spersonalizowane gadżety firmowe na wiele okazji

Słodycze reklamowe to doskonały pomysł na gadżet reklamowy w atrakcyjnej cenie, dzięki czemu można zamówić wiele ich sztuk lub kilka rodzajów. Na jakie okazje firmy zamawiają spersonalizowane słodycze reklamowe? Na przykład targi i inne imprezy masowe, na których firmy prezentują swój asortyment. Słodycze reklamowe mogą być też dodatkiem do prezentu dla partnerów biznesowych i ważnych kontrahentów. Inny na nie pomysł to w charakterze słodkości w recepcji dla odwiedzających (np. przychodni, gabinetu kosmetycznego czy salonu masażu). Również w poczekalni niewielkie, pojedynczo zapakowane cukierki czy karmelki z logotypem firmy doskonale się sprawdzą. Słodycze reklamowe są także często dodawane do zamówień od sklepów internetowych – np. drogerii.

Dlaczego warto zamówić słodycze reklamowe?

Słodycze reklamowe ze zindywidualizowanym nadrukiem to oryginalnym pomysł na wyróżnienie się na tle konkurencji. Marki, które nie inwestują w takie gadżety, pozostaną w tyle, bo personalizacja to obecnie już standard. Słodycze reklamowe zamawia się w dużych opakowaniach, np. 25 lub 50 kilogramów. Ich termin minimalnej trwałości jest na tyle długi, że można je rozdawać na eventach lub dodawać do zamówień przez kolejnych 6 lub nawet 12 miesięcy. Kolejnym, niewątpliwym atutem słodyczy reklamowych, jest fakt, że są niewielkich rozmiarów i łatwo je podzielić. Pojedynczo zapakowane karmelki lub podzielone na małe, kilkudziesięciogramowe opakowania, można równo rozdysponować na wszystkie firmowe filie. Łatwo spakować je do samochodu, by przewieźć je na targi czy inny event, na którym planujemy je rozdać. Ponadto słodycze reklamowe są tanie, a ich smaki różnorodne. Do wyboru są ekologiczne opakowania, wegańskie smaki lub warianty bezcukrowe. Słodycze reklamowe to miły i przyjemny upominek, który obudzi w osobie obdarowanej pozytywne skojarzenia, a dzięki temu zyska wizerunek naszej firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close