Kobieta z agencji prowadzi instagrama firmy

Prowadzenie Instagrama oddaj w ręce agencji! Co możesz zyskać?

Artykuł sponsorowany.

Prowadzenie firmowych kont na mediach społecznościowych to nieodzowny element kampanii reklamowo-promocyjnej każdej nowoczesnej marki. Sieć pozwala na szybkie dotarcie do nowych grup konsumentów, zwiększenie sprzedaży czy budowanie eksperckiego wizerunku. Warto oddać te działania profesjonalistom – co możesz zyskać na oddelegowaniu prowadzenia Instagrama agencji social media?

Prowadzenie Instagrama przez agencję a Twój cenny czas i zasoby

Na prowadzenie Instagrama firmowego składają się rozmaite czynności w obszarze reklamy i działań wizerunkowych, są to m.in.:

  • płatne kampanie reklamowe,
  • treści organiczne, czyli na przykład niepłatne posty dotyczące marki,
  • odpowiadanie na wiadomości odbiorców w skrzynce i komentarzach pod postami,
  • wchodzenie w interakcje z odbiorcami,
  • współprace z influencerami działającymi na Instagramie,
  • nagrywanie materiałów audiowizualnych,
  • organizowanie live’ów oraz Q&A.

Wszystkie te aktywności powinny być przemyślane i wpisane w szerszą strategię marketingową. Warto m.in. przygotować identyfikację wizualną, hasła do CTA (wezwań do działania), zdjęcia produktowe czy nawiązać współprace z osobami cenionymi w branży.

Okazuje się zatem, że prowadzenie Instagrama wymaga wielu kompetencji z różnych dziedzin, m.in. fotografii, montażu wideo, obróbki graficznej, copywritingu czy działań z zakresu social media marketingu.

Jedną z dróg jest metoda prób i błędów i uczenie się wszystkich powyższych zadań samodzielnie. Może sprawdzić się przy małej marce, która jest tylko dodatkiem do naszych codziennych obowiązków zawodowych. Jeśli jednak myślimy o własnej firmie poważniej, warto oddać prowadzenie Instagrama profesjonalistom. Zaoszczędzony w ten sposób czas możesz poświęcić na obszary, na których najlepiej się znasz lub na odpoczynek od zarządzania firmą.

Prowadzenie Instagrama przez specjalistów – co zyskasz?

Przede wszystkim możesz liczyć na stworzenie strategii wokół social-mediów i działania oparte na mierzalnych wynikach. Jeśli pewnie aktywności nie sprawdzą się na Twoich kanałach – specjaliści dostosują plan i wprowadzą modyfikacje.

Kolejną korzyścią jest regularność publikacji, a tym samym konsekwentne zwiększanie świadomości marki i liczby obserwujących. Twoje medium zyska również na spójnej estetyce, co jest niezwykle ważne na kanale opartym na materiałach wizualnych lub audiowizualnych.

Powierz prowadzenie Instagrama agencji Frank&Greg

Zależy Ci na kooperacji wielu specjalistów z branży kreatywnej? Chcesz otrzymywać raporty z prowadzonych działań i widzieć ich efekty w liczbach? Ważna jest dla Ciebie spójna, atrakcyjna estetyka? Jeśli odpowiedziałeś 3 razy tak – zgłoś się do agencji social media Frank&Greg, która spełnia wymienione kryteria. Prowadzenie Instagrama to jedna z wielu możliwości współpracy – poznaj szczegóły oferty już dziś.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close