Artykuł sponsorowany.
Prowadzenie firmowych kont na mediach społecznościowych to nieodzowny element kampanii reklamowo-promocyjnej każdej nowoczesnej marki. Sieć pozwala na szybkie dotarcie do nowych grup konsumentów, zwiększenie sprzedaży czy budowanie eksperckiego wizerunku. Warto oddać te działania profesjonalistom – co możesz zyskać na oddelegowaniu prowadzenia Instagrama agencji social media?
Prowadzenie Instagrama przez agencję a Twój cenny czas i zasoby
Na prowadzenie Instagrama firmowego składają się rozmaite czynności w obszarze reklamy i działań wizerunkowych, są to m.in.:
- płatne kampanie reklamowe,
- treści organiczne, czyli na przykład niepłatne posty dotyczące marki,
- odpowiadanie na wiadomości odbiorców w skrzynce i komentarzach pod postami,
- wchodzenie w interakcje z odbiorcami,
- współprace z influencerami działającymi na Instagramie,
- nagrywanie materiałów audiowizualnych,
- organizowanie live’ów oraz Q&A.
Wszystkie te aktywności powinny być przemyślane i wpisane w szerszą strategię marketingową. Warto m.in. przygotować identyfikację wizualną, hasła do CTA (wezwań do działania), zdjęcia produktowe czy nawiązać współprace z osobami cenionymi w branży.
Okazuje się zatem, że prowadzenie Instagrama wymaga wielu kompetencji z różnych dziedzin, m.in. fotografii, montażu wideo, obróbki graficznej, copywritingu czy działań z zakresu social media marketingu.
Jedną z dróg jest metoda prób i błędów i uczenie się wszystkich powyższych zadań samodzielnie. Może sprawdzić się przy małej marce, która jest tylko dodatkiem do naszych codziennych obowiązków zawodowych. Jeśli jednak myślimy o własnej firmie poważniej, warto oddać prowadzenie Instagrama profesjonalistom. Zaoszczędzony w ten sposób czas możesz poświęcić na obszary, na których najlepiej się znasz lub na odpoczynek od zarządzania firmą.
Prowadzenie Instagrama przez specjalistów – co zyskasz?
Przede wszystkim możesz liczyć na stworzenie strategii wokół social-mediów i działania oparte na mierzalnych wynikach. Jeśli pewnie aktywności nie sprawdzą się na Twoich kanałach – specjaliści dostosują plan i wprowadzą modyfikacje.
Kolejną korzyścią jest regularność publikacji, a tym samym konsekwentne zwiększanie świadomości marki i liczby obserwujących. Twoje medium zyska również na spójnej estetyce, co jest niezwykle ważne na kanale opartym na materiałach wizualnych lub audiowizualnych.
Powierz prowadzenie Instagrama agencji Frank&Greg
Zależy Ci na kooperacji wielu specjalistów z branży kreatywnej? Chcesz otrzymywać raporty z prowadzonych działań i widzieć ich efekty w liczbach? Ważna jest dla Ciebie spójna, atrakcyjna estetyka? Jeśli odpowiedziałeś 3 razy tak – zgłoś się do agencji social media Frank&Greg, która spełnia wymienione kryteria. Prowadzenie Instagrama to jedna z wielu możliwości współpracy – poznaj szczegóły oferty już dziś.