Absolutny standard w biznesie, ponadczasowe narzędzie w budowaniu wizerunku i komunikacji między partnerami biznesowymi czy też klientem i firmą wykonującą daną usługę. Atrakcyjnie zaprojektowana przyciągnie uwagę i zainteresowanie – wizytówka to sprawdzone rozwiązanie marketingowe firmy. Czy jednak zawsze musi być w klasycznym kształcie prostokątna, a może można sobie pozwolić na przełamanie tego schematu? Już wyjaśniamy!
Klasyczna, nowoczesna, standardowa, nieszablonowa – wybierz swoją wizytówkę!
Tradycyjnym, powszechnie spotykanym kształtem wizytówki w Polsce jest prostokąt o wymiarach 90x50mm, natomiast w innych krajach europejskich wynoszą one 85x55mm. Taki standardowy rozmiar wizytówki wynika z faktu, że mieści się ona wygodnie w portfelu czy też wizytowniku. Tego rodzaju wizytówka jest więc dobrze widoczna, można mieć ją zawsze pod ręką i sięgnąć po nią, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby przełamać ten schemat i postawić na dowolnie wybrany kształt! Kwadratowa, w kształcie klucza, serca, filiżanki, piłki, domu, samochodu, koniczyny – czemu nie! A może masz jakiś inny oryginalny pomysł? Coraz częściej spotkać się można z niestandardowymi wymiarami wizytówek – najczęściej pojawiają się one w branży kreatywnej, po takie rozwiązanie sięgają więc, np. graficy, fotografowie czy też architekci. Niestandardowa wizytówka z pewnością zaskoczy, wyróżni z tłumu, a wraz z pomysłową grafiką i oryginalną czcionką wywoła niesamowite wrażenie i sprawi, że z pewnością właściciel zostanie dobrze zapamiętany.
Wizytówki – jakie wybrać?
Zastanawiasz się, na co warto postawić i jakie wizytówki wybrać? Masz dylemat, czy zdecydować się na tradycyjne prostokątne wizytówki w układzie pionowym bądź poziomym, czy też nowoczesne wydanie? To zależy zarówno od profilu Twojej firmy, jak i indywidualnych upodobań oraz gustu. Skontaktuj się jednak z nami, a chętnie doradzimy i pomożemy Ci wybrać wizytówki, które z pewnością wyróżnią Twoją markę!